tiistai 2. joulukuuta 2014

Joulukuun alkua

Joulukuu on alkanut ja poika on avannut joulukalenterin ensimmäiset luukut. Käänsin pöytäkalenterin viimeisen kuukauden näkyviin eilen pojan kanssa. Taas on vuosi loppupuolella.




Poika kävi kirkossa päiväkodin lasten kanssa viime viikolla. Oli ollut hänelle elämys olla siellä mukana. Minulle kertoi illalla iloisena:"Siellä kerrottiin Jumalasta ja katossa oli tuiki tuiki tähtonen."
Poika oli kuulemma hyvin jaksanut istua ja keskittyä tilaisuudessa, mistä olin hyvillä mielin.



Olen ihaillut jouluvaloja, jotka ilahduttavat  talojen ikkunoissa ja pihoissa. Miehenikin laittoi ensimmäisenä adventtina valot meidän kuistille kauniisti.  





Olen tehnyt pojalle taas pienet yllätykset joulukalenterirasiaan, jokaiselle päivälle on jotakin herkkua.:) Lisäksi askartelen tänäkin vuonna korttiylläyksen. Kaupasta löytyi pojalle sopiva Playmobil kalenterikin, joten aamuissa on mukavaa jännitystä. 




Tässä  joulukuun ensimmäisen aamun  yllätyksiä.  (Kuusi on meillä ollut jo aiemmin. )
Ostin viime viikolla kaupasta Histamiini joulukalenteri dvd:n. Ollaan pojan kanssa katsottu jo monta jaksoa. Tulee mieleen oma lapsuus, kun olen itse samoja jaksoja katsonut pienenä. Meidän pikkuinenkin tykkää kovasti näistä ohjelmista. Niissä on vanhan ajan tunnelmaa.

Ihanaa ja tunnelmallista joulukuun alkua!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoitte:)