lauantai 7. kesäkuuta 2014

Kesä

Ihanaa, kun on kesä ja luonto niin kaunis. Olen vähän siivoillut kotia ja löytänyt sen ikään kuin uudelleen. Talvella oli niin  vähän ollut aikaa töiden lomassa laittaa kotia kuntoon ja sitten oli vielä pelko, että joudutaan muuttamaant töiden perässä pois. Olen onnellinen ja tosi kiitollinen, että saadaan asua täällä omassa  kodissa, joka on minulle lapsuudesta asti ollut todella rakas.




Olen eilen vähän siivoillut parveketta ja ihastuin, miten mukava siellä on juoda kahvia kaikessa rauhassa. Poika ja kissakin viihtyvät siellä hyvin. Tänään ostin vähän kukkiakin ruukkuihin.
Tällä viikolla olin säestämässä tangoaiheisessa, mielenkiintoisessa tilaisuudessa. Jotain uusia ideoitakin tarttui mukaan.




Löysin kevään viimeisen pianotuntireissun yhteydessä tälläisen kortin, mikä tuntui oikein kodikkaalta ja sopivalta. :)


Pilttipurkkeja kun vähän tuunaa, niistä tulee oikein söpöjä kukkaruukkuja luonnonkukille. Poika tietää, että tässä purkissa ovat hänen kukat. :)

Tällaisen ihanan muumitalosetin tänään pojalle, eikä ollut hinnalla pilattu, kun oli alennuksessa.


Siinäpä oivaa kesäpuuhaa pikkumiehelle!


Saatiin enkelipostia rakkaalta ystävältä! Kiitos ihana ystävä, oli tosi kiva piristys! Paketissa ollut pojan kipsienkeli ei nyt päässyt kuvaan, mutta se on hänelle tosi tärkeä. :) 

Nyt sade rummuttaa ulkona, ihana juoda sisällä kahvia. Miehet nukkuvat, joten hetki hiljaisuutta. 

Raikkaita kesäpäiviä ja kaikkea ihanaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoitte:)