perjantai 20. kesäkuuta 2014

Keskikesän kauneutta


Nyt ollaan koko perhe kesälomalla. Viime viikolla minulla oli vielä lauluesiintyminen, josta jäi erityinen olo. Lauloin silloin uuden kappaleeni, jonka olin juuri saanut valmiiksi. Kappale syntyi tämän kesän tunnelmissa ja tykkään siitä itse tosi paljon. Tuntuu, että kappaleeseen löytyi oma tarinansa jotenkin vaivattomasti. Laulu kumpusi sydämestäni ja kuvastaa jotain hyvää ja ikuista.





Ihastuin tähän pojan tekemään taidetetokseen, josta yksinkertaisuudessaan löytyy muumitalo ja aurinko. Jotakin tällaista raikkautta oli minun uudessa laulussakin. Hyvä, pitkäaikainen  ystäväni lähetti ihanan kortin, josta pojan kanssa löysimme toisemme. :)









Tämän viikon keskiviikkona oli kesäkuun viimeinen pianokonsertti. Heinäkuu onkin sitten luovaa taukoa ja lepoa esiintymisistä. Pianokonsertissa oli samaa erityistä tunnelmaa, kuin lauluesiintymisessä. Tunsin tekeväni sitä, mikä on minun oma tehtäväni. Soittaa, laulaa, tehdä lauluja. Raikkaita, koskettavia säveliä, joilla on sielu ikuisessa. Sitä kohti luovuudessa kuljen.




Loman alussa olen käynyt vähän kirpputoreilla ja näin ihania kuppeja on löytynyt kahvihetkiä varten.
Löytyi myös suloisia kultareunaisia lautasia. :) Nämä ovat minusta tosi ihania ja mikä parasta, kahvi maistuu näistä kupeista juotuna tosi hyvältä. 




 Tässä minun ja pojan juhannusjuomat. :) Rakas mieheni remontoi parvekkeen lattiaa ja siitä tulee varmasti oikein hyvä. Minulla on uusin Maalla lehti ja  herkkuja. Illalla käydään mummoakin katsomassa, huomenna nähdään myös rakkaita ihmisiä. 

Ihanaa, rentouttavaa ja siunattua juhannusta!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoitte:)