lauantai 9. helmikuuta 2013

Rakasta

Viikonloppuna on parasta, kun koko perhe on yhdessä kotona. Tämän päivän kohokohtia oli myös lounas rakkaan ystäväni kanssa. Pienistä tytöistä asti ollaan tunnettu ja ystävyys on säilynyt rakkaana ja tärkeänä. Tänään olen askarrellut ystävänpäiväkortteja ja sydämessä onkin ollut erityinen kiitos siitä, että  minulla on rakkaita ihmisiä lähellä, joiden kanssa on hyvä jakaa elämän iloja ja suruja.





Tämän ihanan enkelin olen saanut useita vuosia sitten siskoni rakkaalta tytöltä hänen tullessa yökylään. Toinen enkelin siivistä puuttuu, mutta se ei haittaa. Minulle tämä on maailman kaunein enkeli!



Ostin pojalle oman lasten virsikirjan, sieltä olisi kiva yhdessä opetella jotain pääsiäisaiheisia lauluja lähiaikoina. :) Meidän poika rakastaa musiikkia, nauttii niin kovasti, kun kuunnellaa musiikkia tai laulan hänelle. Itsekin hän alkoi hyräilemään jo hieman ennen 1- vuotispäivää. Toivon musiikin tuovan iloa ja voimaa pojan elämään. Itselleni musiikki on ollut valtavan suuri siunaus. 



Ihanaa, kun huomenna on vielä vapaa päivä, kotona levätään ja minä valmistaudun seuraavan viikon konsertteihin. 



Pojan lelut sulostuttavat kodin lattioita. :) Monista leluista tulee muistoja omasta lapsuudesta. Lapsen jäljet saa näkyä kodissa, ne tekevät kodista rakkaan!






1 kommentti:

  1. Elät nyt hyvää aikaa elämässäsi. Nauti siitä täysillä! Kaikesta voi huomata, että lapsi on sinulle nyt elämän keskipisteenä. Mukava lukea ajatuksiasi!

    VastaaPoista

Kiva, kun kommentoitte:)