keskiviikko 28. elokuuta 2013

Elämää

Niin ne päivät kuluvat. Koko kesän olen pyöritellyt isompaa päätöstä mielessäni. Tämän viikon jälkeen olen varmasti viisaampi asian suhteen. Ja luotan, että hyvä ratkaisu tulee.


       

Viikon kohokohta on minulle ja pojalle usein, kun vietämme vapaapäivää ja käymme läheisessä leipomossa ostoksilla. Lähes aina ostamme pieniä, huippuhyviä karjalanpiirakoita, joita syödään usein jo kotimatkalla.  :)








Ollaan podettu pojan kanssa flunssaa. Usein minä ja pikkuinen sairastetaan sama tauti, mutta mies välttyy flunssalta. Hyvä niin,  että meistä jokun pysyy terveenä. :)


Poika haluaa usein tehdä samoja juttuja, kuin minä ja mieskin. Varsinkin siivousjutut ovat jo pitkään olleet mieluisia leikkejä. :)

Viime viikonloppuna juhlittiin sukulaislapsen synttäreitä. Poika kovasti nautti serkkujen tapaamisesta, ilmassa oli vielä kesän tuoksua ja kauneutta.


Sydän on täynnä rakkautta pientä pellavapäätä kohtaan. Tuntuu, että kulunut kesä on vienyt poikaa kehityksessä kovasti eteen päin. Pieni hän silti vielä on!

Nyt laitan itselleni kamomillateetä. Huomenna minulla onkin pitkästä aikaa  pianotunti, se on aivan erityistä minulle, että saan edelleen käydä hyvällä, minulle tosi tärkeällä opettajalla ja oppia sekä innostua. 

Ihania hetkiä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoitte:)